„Po co się złościć?” – pod takim tytułem odbyły się warsztaty w klasie III, które miały na celu doskonalenie umiejętności radzenia sobie z przykrymi emocjami. Podczas zajęć uczniowie wspólnie z nauczycielem układali własną definicję emocji, dzielili doznawane przez siebie uczucia na przyjemne i przykre oraz opowiadali o tym, jak sami radzą sobie ze swoją złością. Na podstawie wypowiedzi uczniów powstała lista „zdrowych” sposobów wyrażania złości, które nie krzywdzą innych ani siebie oraz lista niedobrych sposobów radzenia sobie z tym uczuciem. Jednym ze sposobów podanych przez uczniów na rozładowanie przykrych emocji było malowanie i rysowanie złości – i takie zadanie mieli do wykonania uczestnicy warsztatów. Dzięki kreatywności uczniów powstała okazała galeria „rysunków złości” w postaci piorunów, niekończących się linii, strzałek, kół, niezadowolonych min, a także rysunki przedstawiające określone sytuacje wywołujące złość.